Co wiesz o reklamie, promocji i marketingu?

¼Ä…. Obecnie pojmowane jako wydarzenia targowe ? narzÄ™dzie marketingu bezpoÅ›redniego (twarzÄ… w twarz), sÅ‚użące budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi kontrahentami. Ekspozycja targowa jest tylko jednym z element

Co wiesz o reklamie, promocji i marketingu? Promuj produkty swojej firmy z naszÄ… pomocÄ…

O targach

Targi ? tradycyjnie rodzaj wystawy, ekspozycji towarów na arenie międzynarodowej lub krajowej, połączonej ze sprzedażą. Obecnie pojmowane jako wydarzenia targowe ? narzędzie marketingu bezpośredniego (twarzą w twarz), służące budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi kontrahentami. Ekspozycja targowa jest tylko jednym z elementów tworzących targi. Inne elementy wydarzenia targowego to m.in. eventy, matchmaking, konferencje i seminaria. Obserwuje się wysoką specjalizację wydarzeń targowych, koncentrację na określonych sektorach rynku. Coraz wyraźniej następuje także podział na targi typu business-to-business oraz business-to-costumer.

Targi to także określenie na zespół infrastruktury, tj. hal, biur i zaplecza organizacyjnego. Największym kompleksem tego typu w Polsce są Międzynarodowe Targi Poznańskie, skupiające ponad 50% powierzchni wystawienniczej kraju oraz ponad 60% wystawców krajowych.

Największymi terenami targowymi w Europie dysponują Targi Frankfurt ? jest to 578.000 m? powierzchni targowej w halach i na otwartym powietrzu. Na targach frankfurckich wystawia się corocznie ok. 64000 wystawców, a ekspozycje oglądane są przez ponad 4 mln odwiedzających.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Targi


Statystyka w marketingu

Jak ważne są badania marketingowe? Bez nich nie mielibyśmy wielkich kampanii, billboardów, a co za tym idzie rozwój rynku by zwolnił. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić działanie marketingu bez gromadzenia tych danych.

Firmy zajmujące się jakąkolwiek statystyką gromadzą ogromne ilości danych i poddają je analizie. Grupa ekspertów poddaje te dane bardzo wnikliwej analizie czego efektem jest określanie grupy konsumenckiej (targetu). To tylko jeden z wielu celów prowadzenia badań marketingowych.

Istnieją również inne rodzaje badań statystycznych- np. opinii społecznej.


Dobra praca na poczÄ…tek

Bardzo często osoby, którym niewiele brakuje do osiągnięcia pełnoletniości chce podjąć pracę zarobkową, aby uzyskać w ten sposób pieniądze na własne potrzeby. W związku z tym młodzi ludzie podejmują się takich zajęć, jak rozdawanie ulotek czy praca hostessy. W tym drugim przypadku wiele, zwłaszcza dziewcząt, chce być docenionym ze względu na swój wygląd i to właśnie decyduje o wyborze takiej pracy. Niejedna z nich pracuje jako hostessa również z tego względu, że w przyszłości chciałaby zostać modelką lub aktorką i ma nadzieję, że praca jako hostessa może umożliwić jej nawiązanie cennych w tej branży kontaktów.



© 2019 http://fusion.bydgoszcz.pl/