Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy

gu?Naklejka i jej drukNaklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże k

Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy naklejki reklamowe
Obecnie mamy dostępnych całkiem dużo metod reklamy, np. , które można zamówić w drukarni i naklejać je na swoje produkty. Jakie inne materiały drukowane pomagają w marketingu?

Naklejka i jej druk

Naklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże klej. Druk takich naklejek to wyzwanie dla operatorów DTP oraz dla samych drukarzy, ponieważ niektóre naklejki powinny jeszcze zawierać hologram, lub pełnić funkcję plomby VOID, która zostawi napis "VOID OPEN" po jej zerwaniu.

Naklejki muszą też posiadać odpowiedni klej do zastosowania na różnych powierzchniach, jednak to już zależy od samego producenta tego papieru lub specjalnej folii.


O obrazie drukowym z Wikipedii

Obraz drukowy ? obraz taki sam pod względem kształtu, jak ten, który pojawi się później na odbitce uzyskanej w danej technice drukowania, czyli obraz miejsca zetknięcia się środka drukującego (farba drukarska, toner, tusz, atrament) z podłożem drukowym (papier, tektura, folia).

Obraz drukowy różni się od obrazu gotowego produktu jedynie tym, że nie uwzględnia powiększania się i deformacji szczegółów obrazu wynikających z wsiąkliwości środka drukującego w podłoże, rozmazywania się tego środka, smużenia, łączenia kropel, zalewania na rogach i tym podobnych zjawisk.

Pojęcie obrazu drukowego jest wykorzystywane przy omawianiu techniki druku w poszczególnych rodzajach urządzeń drukujących ? w szczególności istotne jest, gdzie obraz ten pojawia się po raz pierwszy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Obraz_drukowy


O materiałach eksploatacyjnych

Drukarskie materiały eksploatacyjne w zwykłej, średniej wielkości firmie wyczerpują się szybko, a nakłady firmowe na zakup takowych również jest dosyć duży. jednak nijak się to ma tego jakie koszty w tym temacie ponoszą zakłady poligraficzne. W sumie ich praca polega na zużywaniu tychże materiałów i przetwarzanie ich na zamówione treści i produkty.

Litry tuszów i tony papieru przechodzą przez ręce pracowników takich zakładów na porządku dziennym. Wszystko musi działać jak w zegarku, ponieważ błędy są kosztowne, a ich pokrycie może nadwyrężyć budżet danego projektu, dlatego pracownicy w zakładach poligraficznych muszą być odpowiednio zmotywowani.



© 2019 http://fusion.bydgoszcz.pl/